B1 Expression

いかがでしたか

Ikaga deshita ka

How was it?

A polite way to ask for feedback or opinion after an experience.

A polite way to ask for feedback or opinion after an experience.

도움이 되었나요?
아직 댓글이 없습니다. 첫 번째로 생각을 공유하세요!